Saturday, October 2, 2010

Kisah Benar Sex terhadap Budak sekolah rendah

Nama saya Eric dan umur saya 9 tahun... Seperti biasa selepas sekolah saya jalan balik ke rumah.... tiba-tiba sebuah van berhenti dan dua orang lelaki mengunakan kain menutup mulut dan hidung saya.Apabila saya sedar saya di sebuah rumah usang... kaki mulut dan tangan saya di ikatkan... dua penculik tu paksa saya menghisapkan kotel mereka... lagi satu penculik menanggal kan jacket dan seluar senamanku.. mereka berdua menolak saya ke tilam toto yang disediakan mereka..Salah satu penculik paksa saya menghisap konek dan lagi satu memcucuk kan konek ke belakang punggung saya.. masa tu saya menjerit dan menangis.. mereka mengugutkan saya kalau menjerit lagi mereka akan membunuh saya...Saya takut dan megikutkan arahan mereka tapi punggung saya memang sakit... Kotek mereka memang panjang sehingga masuk setengah dah tak boleh masuk lagi... Air mani mereka pancut kemulut dan punggung saya dan rasanya menjijik sehingga nak merasa muntah.. Tapi mereka paksa saya minum air mani tu sampai habis... Seperti keadaan ini dah seminggu.. Punggung saya dah tak ade perasaan sakit dan sudah saya seminggu minum air mani mereka .....Lepas seminggu mereka memberikan suntikan saya dan mengambil tilam toto tu mengikat saya dan buang saya ke tempat yang di penuhi sampah... Nasib baik satu MBI ternampak saya dan mereka menghubungi polis... lepas tu saya di hantar ke hospital untuk check.. dan disah saya dirogol sehingga punggungnya dah pecah.....Lepas itu ibu bapa saya bawa saya jumpa doktor psychology....Sekarang saya dah umur 15tahun tetapi saya tetap ingat kejadiaan hari itu sehingga tiap tiap hari saya mimpi ngeri dan rasa air mani yang menjijik itu...Sampai sekarang dua penculik tu masih belum di tangkap dan kejadiaan itu ibu bapa saya menghantar saya pergi dan balik sekolah...dan tiap tiap hari saya akan pakai jacket n seluar senaman agar tiada penculik yang senang menaggalkan baju ku... INI ADALAH KISAH BENAR TERHADAP SEORANG BUDAK CINA

3 comments: