Friday, October 1, 2010

bermain sex dengan adik saudara

Sekarang saya 15tahun. Saya selalu melancap sendiri tapi lama kelamaan saya bosan... Tiap tiap hari sabtu dan ahad adik saudaraku datang ke rumah saya kerana ibu bapa dia outstation ni... Masa tu saya sangat gembira kerana saya boleh bermain dengan adik saudara lelaki yang berumur 10tahun tu... Adik saudaraku tiap tiap kali datanag ke rumanhku dia memakai jaket dan seluar senaman yang panjang....Biasa pukul 11 malam semua orang dah masuk bilik tidur... dan saya dan adik saudaraku sebilik dan masa tu saya paling gembira kerana saya nak dia hisap kotek saya lepas tu saya ikat mata kaki dan tangan dia kerana takut die lari keluar bilik tu...lepas ikatan semua dah selesai saya akan tangal semua baju dan seluar dia... dia baring kat selimut toto tebal yang saya sediakan...masa tu dia mula menangis dan masa tu saya sumbat underwear saya 3 hari belum cuci tu ke mulut die... lepas saya cucuk kotek saya ke punggung die dan air mata die mengalir seperti air paip it lah masa yang sana gembira.... saya mengoyang kotek saya sehingga air mani pancute ke dalam punggung die.. saya keluarkan underwear dari mulut tu dan paksa dia menghisap konek saya dan saya mengambil air mani dari punngung dia dan paksa dia menjilat sehingga bersih..beberapa minit kemudia sana paksa dia hisap kotek saya dan air mani saya pancut ke mulut dan dia menjilatkan hingga bersih...lepas dia menjilat saya ambil batang kayu yang licin cucuk ke punggung die dan air mata die mengalir... dia nak menjerit tp saya sumbat balik underwear ke mulut die.. lepas main 15minit suruh dia menjilat kan air mani yang di ditilam toto itu sehingga bersih.....tilam tu adalah selimut die ni.... lepas tu saya bawa die ke tandas dan mandi bersih punggung die...di tandas tu saya paksa dia menghisap konek saya dan masa tu die tak meningkari dan terus menghisap...lepas mandi die pakai balikjaket dan seluar senaman tu...saya suruh dia jangan beritahu ibubapa die kerana kalau die beritahu saya akan post video yang dirakam hari itu kat internet... pada sabtu itu mula tiap tiap minggu saya dan die bermain dengan seronok.. tp die akan menangis apabila datang ke bilikku....die seorang genius kerana semua mata pelajaran semua A mungkin die sudah minum air mani saya yang banyak hahaha... ini adalah Real

1 comment:

  1. Best sangat cerita ni.. Buatkan saya nak baca tiap hari..
    Tumpang Iklan
    Abang..seronoknya..
    Nak lagi..boleh?
    >>>Enlargexl:Besarkan Zakar <<<

    ReplyDelete